REGULAMIN PŁATNOŚCI

za usługi świadczone przez AP General Sp. z o.o.
Hotel Imperium

 

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. AP General Sp. z o.o. prowadzi Hotel Imperium z siedzibą w Świlczy przy ul. Świlcza 147B, (dalej zwana Hotelem). Przedmiotowy regulamin reguluje sposób rezerwacji i płatności za zakupione usługi.

  2. Podmiotem świadczącym usługi jest AP General Sp. z o.o. prowadzący Hotel Imperium z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Projektantów 3 / 13AB, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. Rzeszów, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000730053, o kapitale zakładowym 5 000,00 zł, REGON: 380073421, NIP: 8133778895.

  3. Konto bankowe do obsługi płatności od klientów prowadzone jest w Bank BGZ BNP Paribas S.A. pod nr 50 1600 1462 1878 0561 3000 0001.

  4. Przyjmowanie płatności gotówkowych oraz za pomocą karty płatniczej odbywa się w recepcji hotelu. Hotel wystawia potwierdzenie otrzymanej płatności.

  5. Do obsługi płatności online od klientów wykorzystywane są rozwiązania Serwis Przelewy24 dostarczane przez firmę PayPro SA (PayPro) – Podmiot świadczący Usługę na rzecz Użytkowników, z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Kanclerskiej 15 (60-327), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 4.500.000,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014.

  6. Wszelkie zapytania dotyczące sposobu płatności oraz stanu dokonanych płatności należy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

II. REZERWACJA
  1. Rezerwacji w Hotel Imperium można dokonywać za pośrednictwem strony internetowej www.imperium.rzeszow.plmailowo pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie pod numerem +48 511 553 555.

  2. W celu dokonania rezerwacji należy podać co najmniej: imię i nazwisko osoby rezerwującej, datę przyjazdu i wyjazdu, liczbę gości, liczbę i standard rezerwowanych pokoi, dane kontaktowe.

  3. Rezerwacja każdorazowo musi zostać potwierdzona przez hotel drogą mailową.

  4. Warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest zgodnie z warunkami handlowymi Hotel Imperium wpłata zaliczki w terminie i wysokości określonej w potwierdzeniu dokonania rezerwacji przesłanej na adres mailowy podany w rezerwacji.

III. OPŁATY, REZYGNACJE, REKLAMACJE

  1. Dla poszczególnych usług Hotel oferuje wybrane sposoby płatności spośród:

    • płatność przelewem na konto bankowe Hotelu podane w potwierdzeniu rezerwacji   
    • płatność kartą płatniczą
    • płatność online poprzez system Przelewy24, dostarczony przez PayPro SA (PayPro). Agentem rozliczeniowym płatności jest PayPro SA.
    • płatność gotówką w recepcji hotelu.
  1. Klient może wybrać sposób płatności spośród dostępnych powyżej opcji.

  2. W celu prawidłowego wykonania płatności Klient powinien postępować zgodnie
    z instrukcjami:

    • dostarczonymi przez Hotel dla płatności przelewem na konto bankowe Hotelu, płatnością kartą kredytową oraz płatności w recepcji
    • dostarczonymi przez PayPro SA płatności realizowanych przez system Przelewy24. Agentem rozliczeniowym płatności jest PayPro SA.

  1. Przy potwierdzeniu rezerwacji klient otrzymuje e-mailem link do płatności umożliwiający dokonanie płatności online za pomocą systemu Przelewy24.

  2. Wybierając sposób płatności za pośrednictwem serwisu Przelewy24. Klient akceptuje warunki obsługi płatności określone przez firmę PayPro SA.

  3. Hotel uznaje płatność w momencie uznania konta bankowego Hotelu lub, w przypadku płatności za pośrednictwem systemu Przelewy24, w momencie otrzymania potwierdzenia dokonania płatności z systemu.

  4. Płatności są w większości przypadków realizowane najpóźniej w ciągu jednego dnia roboczego. Hotel nie ma wpływu na czas realizacji i nie ponosi odpowiedzialności za wydłużenie tego czasu.

  5. Płatności mogą dokonywać wyłącznie osoby uprawnione do posługiwania się danym instrumentem, w oparciu o który następuje realizacja płatności. Wykryte przez Hotel przypadki nadużyć będą zgłaszane odpowiednim organom ścigania.

IV. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Reklamacje dotyczące płatności należy składać drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

  2. Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji dotyczącej płatności w ciągu 14 dni od zaistnienia sytuacji.

  3. Hotel rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni i informuje Klienta o sposobie rozpatrzenia pocztą elektroniczną na adres, z którego zgłoszenie zostało wysłane.

  4. Reklamacje dotyczące działania systemu Przelewy24 powinny być kierowane bezpośrednio do PayPro SA.

  5. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za płatności, które do niego nie trafiły z powodu niestosowania się przez Klienta do instrukcji dotyczących sposobu wykonania płatności.

V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.08.2019 r.

  2. Hotel zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do niniejszego regulaminu.

  3. Klienci zobowiązują się do przestrzegania niniejszego regulaminu.

  4. Dane klienta będą przetwarzane wyłącznie w celu pełnej realizacji płatności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

  5. W przypadkach i na zasadach określonych w ustawie z dnia 29.08.1997 roku ochronie danych osobowych Klienci mają prawo żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem prawa albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.

 

 

AP General Sp. z o.o.

35-210, Rzeszów,

ul. Instalatorów 3/13AB

e -mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Tel. +48 511 553 555

NIP: 8133778895.

KRS: 0000730053

REGON: 380073421

+48 511 553 555

 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Polityka prywatności OK